Felanmälan och Support

Fiberföreningen har inte möjlighet att förmedla support mellan leverantörer och dig som slutkund.
Varje leverantör ansvarar för support på sin tjänst. Det finns alltså ingen gemensam support för alla tjänster på fiberuppkopplingen.

I föreningspaketet levererar Riksnet bredbandet. Dit ska du vända dig om du har problem med internetuppkopplingen eller fiberboxen.
Telefon: 0770-33 99 33, websida: http://www.riksnet.se

Telefoni i föreningspaketet kommer också från Riksnet, samma kontakt som ovan.

Sappa sköter support och felanmälan för TV-boxen och de kanaler som ingår i föreningspaketen, även om du valt Viasat-paketet.
Telefon: 0774-444744, websida: http://sappa.se

Om du själv beställer tjänster från Qmarket så är det den leverantör du väljer som du ska vända dig till vid support och felanmälan.

Fiberföreningen besvarar enbart fakturafrågor gällande föreningspaketen och serviceavgiften, eller frågor om nya anslutningar.
Enklast kontaktar du föreningen via kontaktformuläret.

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>