Felsökning

Felsökningsarbetet kommer fortsätta under vecka 38 och för närvarande är det drygt 30st anslutningar som behöver åtgärdas. I Gundlebo är det ett större fel i en av nätets kopplingsboxar. Troligen kommer flera fiberkablar i den att behöva svetsas om, och detta kan innebära störningar och tillfälliga avbrott främst i Gundlebo, men det kan även påverka resten av nätet.

Det är jättebra om ni fortsätter att använda formuläret för inrapportering av vilka fel och störningar ni upplever på er anslutning, då kan vi snabbare och enklare samordna felsökningsarbetet. Rapportera även vid förändring, både om det blir bättre eller sämre.
Klicka här för att komma till formuläret för inrapportering.
 

One Comment

  1. Hej
    Ja, då förstår jag varför inte det funkade nu i helgen. Fler än jag som har problem. var ju kaxig förra helgen och uppgav “följer man bara instruktionerna så…………”
    Ringde sopprot, ursäkta support, trevligt bemötande, men det som var knepigt var att dom inte hittade mig på adressen.
    Inte heller på mitt medlemsnummer. Men efter 40 min kom vi överens att felanmäla och dom fick min mac adress och även adressen till min router. Hoppas att detta kan leda till att felet fixas. Det funkade ju trots allt bra vid installationen förra veckan. Kefa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>